hiçbir zaman kendisine oy vermemekle birlikte, birtakım duruşlarını vaktiyle takdir ettiğim ancak şimdilerde yanımdan geçse kafamı bile kaldırmayacağım lider (?). 7 haziran akşamı sergilediği duruşu, taviz vermeyiz dediği görüşleri savunmaya devam edebilseydi bugün belki çok başka noktada olabilirdik. yazık ettin seçmenine, memleketine bahçeli.