gecenin saat dördünde "maauuv mav mauv mauv!!" (yani: karı istiyoooom... yanıyoooom) diyerek beni uyandırmış. kısırlaştırılma vaktinin geldiğini bilmeden kendini ele vermiş şişko tüy yumağıdır. Aslında kısırlaştırmak bana göre değil. yani biri beni kısırlaştırsa çok kötü hissederdim heralde. diğer kedilerimi de kısırlaştırmamıştım. ama onlar bunun gibi yaygara yapmıyordu. ayrıca diğerleri -ev bahçeli olduğu için- bahçede işlerini çözüyordu. bu şapşik kız ayarlayamıyor galiba geliyo bana moooouuuvluyo...