Maalesef daha el bab civarındaki çatışmalarda 2 gencimiz daha şehit düştü. Hay sizin Fırat Kalkan'ınıza da, aldığınız kararlara da.
Ey Meclis'te bu savaşa evet diye el kaldıranlar, Kendiniz gidin savaşın, çocuklarınızı gönderin.
Ey vatan, millet diye atıp tutan, onu buna saldıran linçci troller, yancılar, kot üzerine kefen giyenler gitsenize cepheye, savaşsanıza. Ama yemiyor değil mi, böyle rahat değil mi? Sahtekarlar.
Edit: toplam şehit sayımız 43 olmuş. Tüm şehitlerimize Allah rahmet eylesin, ailelerine sabır versin.