türkiye ye gelenlerin çoğu çürük denilmiş. garip bir tanim.
insan doğuştan mı çürüktür, yoksa yaşam şartları mı insanı çürütür?
bu aşağılayıcı dilden vazgeçin. kimse o duruma düşmek istemez. gönül isterdi ki hükümetimiz bunlar için doğru düzgün politika üretsin. bm den destek alsın. ancak ne yazık ki hükümetimiz lafa gelince aktif uygulamaya gelince fazlasıyla pasif. bağırıp çağırmakla olmuyor her şey.
bunlar zaten akp hükümetinin saçma sapan politikaları yüzünden oldu. yazının sonunda en çok ta hükümeti eleştirdim. bazıları sadece başını okumuş yazdığım önceki yazının. suriye'yi afganistan'a çevirenler yaşam koşullarını düzeltmiyorsa, ve bu hükümet kendi vatandaşına üvey evlat muamelesi yapıyor ise elden tepki göstermekten başka bir şey gelmez.