Kendisine 4 seçim oy vermiş biri olarak Türk halkından özür diliyorum. Pişmanım. Ben verdiğim oyun hesabını veririm de sen aldığın oyların hesabını veremezsin devlet Bahçeli. Ülküsünü, ideolojisini bir adam için satan ülkücü olmaz. Partide de yanındaki bir kaç yancı kaldı zaten. Umarım Meclis'ten geçmez şu teklif.