neden böyle yaptığı biraz düşünülmesi gereken yazar.
zira millet'de başlamış bir atatürk'ü kullanma sevdası gidiyor.
siyasetçiler yaptıkları şerefsizlikleri masum göstermek için haftada bir ortaya çıkıp "atam şöyle dedi" diye zırvalamakta. aklı sıra karşısındakini böyle pasifize edecek.
aynı şekilde, bakıyorum da bu hastalık millete de bulaşmış. kendi ideolojisini yüceltmek isteyen, atatürk'ün herhangi bir lafını alıyor* eviriyor çeviriyor kendi ideolojisine uydurup, sapkın düşüncelerini bunla savunuyor.
e uyanık milletiz, biliyoruz atatürk deyince üste laf edilemeyeceğini.
beyler bayanlar, eğer bu ülkede artık komunisti de, emperyalisti de, milliyetçisi de, ismetizmci lavuğu da, haini de, agnostiği de, ateisti de atatürkü kullanıyor-üzerinden siyaset yapıyor ve kendi tarafında ilan ediyor ise ortada çok çok büyük bir sorun var demektir.
şunu bilin ki bu ülkede "atatürk" diye ortalıkta dolananların hiçbiri atatürk'ü gerçekten sevmiyordur. yazarlarımız da dahil.
atatürk hiçbir zaman böyle totemleştirilmeyi-putlaştırılmayı istemedi.
eğer istediyse de o bizim sevdiğimiz atatürk değildir zaten.