Ülkeye gelip sıcacık yataklarda uyuyan, ceplerinde paralar, en iyi mekanlarda yemek yiyen, bununlada kalmayıp ülkede yaşayan insanlara memnun değilseniz siz gidin biz burda mutluyuz diyorlar.
Ülkesini vatanını seven korumak için çabalamayanlar gelip burada yaşıyor bizim gencecik yaştaki askerlerimiz ise onların ülkesinde çatışıp can veriyor.
Diyecek bişey yok onları savunana yazıklar olsun.
Hüseyin Nihal Atsız'ın da dediği gibi KAHRAMANLAR CAN VERiR,YURDU YAŞATMAK iÇiN! Ülkesini bırakıp kaçmaz.