Keske ülkeye almasalardı.
Almamaktan kasıt tabiki yardım edecegiz ama bunu ulkenin 4 bir yanına dağıtarak degil.. Zamaninda guvenli bolge olusturup oranın disina çıkmamak kaydi ile butun ihtiyaçları karsilansaydi daha iyi olmaz mıydı? Sonuc olarak suriye de hersey yoluna girdigi vakit ulkemizdeki tahmini 5 milyonluk nüfusun kacı geri donecek.?
Sonumuz hayrolsun.