Dizi sanki amerika'nın yeniden kuruluşu adeta. her yerde kolonilerin olması, koloniler arası çekişme.. karakter özellikleri de bence şu şekilde:
Negan = lawful evil + neutral
rick = lawful good
carol = neutral
daryl = neutral good
michonne = neutral good
rosita = kaotik good
eugene = kaotik good
morgan = greater good
maggie = neutral good
jesus = neutral good
dizide fazla kötü yok lan, Negan da olmasa dizi gruplar arası çekişmeyle geçerdi hep.