bir cok insan icin oldugu gibi benim icin de rahatlamaktir.
Ama daha önemlisi kendini hatirlamak.
Geride biraktigin yollari görmek.
Ne kadar gelistigini neler Yasadigini.
Hayatin her seye Ragmen cok güzel oldugunu düsünmek.
Kendi yazdiklarimi defalarca kez arka arkaya okumanin zevki bambaska.
Kimseye bi sey anlatma derdim yok oysa ki kendimden baska.