Babası gibi beka vadisinde pkk'yı beslemiş, bu ülkenin başındaki emperyalist uşağı pkk belasını salanlardan biri olmuş ama şimdi ahalinin 'emperyalistlere karşı savaşıyor' diyerek el üstünde tuttuğu acımasız katil.
Bu Esad'ı savunanlarda ar namus yok arkadaş. Sanki pkk'ya verdiği desteği bilmiyorlar. Götünün dibinde onca bomba patlayınca canından korkup çoluk çocuk bombalamaya başlayan vahşi bir herif işte.
Amaaaan. insan olmayana insanlık dersi vermeye çalışıyoruz ya, boş iş boş. Ülkem sığırına laf anlatılmaz.