şu insanlar ölüyor diye yayın yapan yandaş medya ve onu izleyen erdoğan taraftarı insanların davranışları hiç samimi değil. orada bulunan selefi cihatçı vahhabi terör örgütleri insanları yaşam şekli, mezhebi, kaşı gözü farklı diye öldürürlerken hiç sesi çıkmıyordu akp'li kesimlerin. çünkü onlara ne gösterilse ona inanıyor onu benimsiyorlar. bir kere sivil insan orada devlet ile terör örgütü savaşı varken durmaz. bu bir gerçektir. duranlar teröre destek verenler ve sonra iş tersine döndü mü acitasyon yapanlardır. gerçekten sivil insan olanlar devlet orada egemen oldu diye askere sarılıyor, kutlamalar yapıyorlar. ayrıca esad bir vatan savaşı vermiş ve kazanmıştır. ahmet davutoğlu, gül dış politikaları zaten yanlıştı. esad suriye'nin seçilmiş cumhurbaşkanıdır. zararın neresinden dönülse kardır. yoksa biz bataklığa sürükleniyoruz. tren kaçıyor artık bunu görmeliler. işe artık dev bir güç olan çin'de ister istemez girecektir. bu taktirde suudi arabistan denen çöplükte tarihe karışacaktır. 1 kaç seneye sıra onlarda...