gaziantepte antep kalesinin alt tarafındaki parkı toplanma yeri olarak seçmişler herhalde her pazar bildiğin 300-500 tanesi oraya gelip görüşüyorlar bütün gün çimlerin üzerinde yatıyorlar amk larım. bu gün yine fark ettim ki paraları soyup soymalarını arazileri peşkeş çekmelerini anayasa felan her ne sikimse her şey tamamda bence ülkeye en büyük kötülüğü bu ırkını siktiklerimin hepsini ülkeye alarak yaptılar gitmez bu kitapsızlar 3-5 sene sonra toprak mahalle şehir isterler bizim zaten skimizde değil artık toprak şehir neyse amk yaşadığımız kadar artık bu günde ölmedik.
edit: anlatım bozukluğu.