vergi ödemek

entry8 galeri
    3.
  1. insanı derin yaralayan şeydir. Ödüyorum. Ama kazandığım ne ki. Vadesinde ödeyemediğim için birde gecikme faizi ve zammı ödüyorum. Son olarak hesap yaptığımda aslında hiç kazanmadığımı anlıyorum. Kafayı yedim.
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük