pegasus airlines

entry336 galeri
    219.
  1. "Bir daha asla kullanmam." dedikten sonra mecburiyetten dolayı tercih ettiğim ve bir kez daha pişman olduğum firma. 17 kilo valiz ağırlığım geliyor, yani 2 kilo fazla. El bagajı açmak zorunda kalmayayım 2 kilo için diyorum, eğer ücretini ödeyeceksen olur diyor. Ya zaten ben hakkım olan 8 kilo bagaj hakkını kullanmıyorum bile o 2 kilo el bagajında da olsa valizde de olsa o uçağa girecek yani niye aksilik çıkarıyorsunuz kardeşim. Gerçekten eğer çok çok mecbur kalmıyorsanız tercih etmeyin, ettirmeyin.
    0 ...