Geçen sene alkmaar(ayrıca hakem faciası) bu sene de shakhtar gibi dişli rakiplerle eşleşip avrupa kupalarında istediğini alamayan ama bu ligde nasıl oynanması gerektiği konusunda uzmanlaşmış teknik adam.
Başakşehir in adi ibb iken olimpiyatta vakit buldukça maçlarını izleyen ve zaten bu sene başakşehir kombinesi olan bir futbolsever olarak Abdullah avcı daki gelişmeyi yerinden gözlemlemiş birisiyim.
Abdullah avcı her sene yarım yarım çeyrek çeyrek üzerine koyarak getirdi bu takımı bu seviyeye. Zamanı gelince yeniden bir milli takımın başına geçme durumu olsa bu kez ne yapması gerektiğini daha iyi biliyor. Özellikle kimlere nasıl davranması gerektiğini.