yaran olaylar

entry2146 galeri
    1946.
  1. geçenlerde arkadaşların oyununa gittim,
    neyse oyundan çıktık,
    tanımadığım bir oyuncu (çekingen de bir tip)

    "oyunun başında fazla reaksiyon alamadık"
    diyeceğine,
    "oyunun başında fazla ereksiyon alamadık" dedi.

    ben de durur muyum yapıştırdım cevabı.dkfghedgf

    ben de oyunda fazla orgazm olamadım haklısın dedim.
    kıpkırmızı oldu çocukcağız.
    4 ...