Petrolü dolarla alıyoz krdşm. Bir şey evinin bahçesinden gelmiyorsa, yani nakliyeye veriliyorsa oradan bile cortladın. Bak hiç elektrik fiyatına filan girmedik.
Yani yerli ve milli tc'nin günden güne fakirlemesinin yanında bi önemi yok. Onemli olan telafer taam mı ? Onemli olan rakkadaki türkmenler yani. Oralara girmek mevzu ise dolar isterse 100 lira olsun. Anlıyon mu diriliş ? Hasta mısın bak bugün hiç milli görünmüyon...