Bir çocuğun, bir gencin üzerinden siyaset yapabilen herkesin allah belasını versin. Öldürüldü. Polis tarafından. Polise birşey olmadı. Çocuk yaşamıyor. Ötesi nedir?
Edit: çocuk istismarına tam destek veren çomarların, ölünün arkasından konuştukları yer olmuş burası.
Edit2: Algılamayanlar için edit. O çocuk şucu bucu olduğu, insanlara zarar verdiği için öldürülmedi. Eğer öyle olduğunu iddia ediyorsanız o çocuk tayyip için kurban edilmiş demektir. Kendi caniliğinizi kusmayın daha fazla.