Bu kızın hali tavrı egosu umrumda değil açıkcası henüz 16 yaşında ve karakteri oturacak 16 yaşında yaptığım ettiğim söylediğim onca utandığım şey var ki. Kimsenin eleştirmeye hakkı yok o yüzden. Eleştireceğim nokta , bu kızın sesinin düzgün kullanılmaması, bir kaç videosunu izledim canlı sesini dinledim hakikaten iyi bir sesi var. Fakat neden klasik çöp türkçe pop yapıyor anlamıyorum. Sanırım arz talep meselesi.