daha yaşı küçük diye millet ayaklandı sahneye çıkması yasaklandı.
neden aynı hassasiyet işçi çocuklara ve diğer mağdur edilen çocuklara gösterilmiyor.
edit: Youtube klibinin izlenme sayısında bir hile var o skindirik şarkıyı dinleyecek o kadar insan yoktur kanımca zaten ülkenin yarısından çoğuna gına gelmiş.