büyük bir kısmı osmanlı cephelerinde geçmekte oyun osmanlıyı çok güçlü belkide oyunun en güçlü imparatorluğu olarak işlemiş tanklar, dönemin en üstün hava araçları, zırhlı trenler deniz araçları falan var ayrıca hepsinde olmasada özellikle arap isyanı bülümünde kötü taraf gibi gösterilmiştir hatta t.e lawrance oyunda kahraman olarak yer almıştır bunlar dışında oyunun bir bizimle alakalı pek bir sıkıntısı yok çanakkale savaşıda iyi işlenmiş özellikle türk evleri camileri falan iyi modellemişler bölümün sonunda mustafa kemal paşanın kahramanlığından ve itilaf devletlerinin savaşı kaybettiği sonunda da cumhuriyetin kurulduğu yazılı olarak söyleniyor oyun çıkmadan önce bizi çok kötü işleyecekler diye endişelenmiştim fakat genel anlamda bizimle alakalı pek bir sıkıntı yok kanal harekatı ırak cephesi ve sina çölünde oynayabiliyorsunuz benim istediğim sarıkamışında oyunda yer almasıydı ama bunada şükür medine muharebesi ve yemen cephesinide koysalarmış iyi olurmuş.