öncelikle aleyna tilki dinlemem, kulağıma hoş gelmediği için. bu bir belirteyim.
şu aralar beni delirten nokta şu ki, kodumun devletinde bu kızın derdi sizi gerdiyse sayın aile ve sosyal politikalar bakanlığı, gidin ensar vakfında tecavüze uğrayan çocuklarla ilgilenin. gidin çocuk yaşta maddi sıkıntılardan ötürü okuyup, sokaklarda koşup oynamak varken çalışan çocuklarla ilgilenin. gidin uyuşturucu batağına düşürülerek, başkentin göbeğinde meclise 2 km uzaklıkta, ulus pavyonlarında çalışan genç kızlarla ilgilenin. gidin ışıklarda dilenen, kış soğuğunda ayağında çorap terlik olmayan, sokaklarda uçucu madde esiri olmuş çocuklarla ilgilenin. gidin adalet bakanlığı ile tasarı hazırlayın çocuk istismarı ile ilgili, mesela çocuk istismarcıları akli melekeleri yerinde değil diye serbest bırakılmasın, pişmanlıktan yararlanamasın, müebbet hapis cezası ile yargılansın ve hüküm giysin. ama bunlar işinize gelmez, işin içinde şov olmadığı için; göstermelik işler peşinde koşan sayın bakanlık!