battlefield 1

entry139 galeri
    74.
  1. Yarımada içinde bir Anzak askeri rolünde Türk siperlerini ele geçirmeye çalıştığımız oyun.

    türk askerlerinin konuşması çok ilginç. çatışmanın ortasında "gahbenin çocuğu, gardaşımı vurdu" diye bağırıyorlar.

    Edit:Türkleri aşağılıyorlar diye mesaj geldi ki. Hiç katılmıyorum. Adamlar savaş arasında özlü sözlerin geçtiği loading ekranında zaten savaşı Türklerin kazandığını belirtmişler. Bir başka husus bu oyunu biz yapsaydık yukarda belirtilen tarzda kendimize küfrettirir miydik? Eğri oturalım doğru konuşalım.
    5 ...