Fransa'da sarkozy iktidarında, sarkozy milliyetçiliğe sarılıp iyi parsa topladığında esaslı milliyetçi baba le pen, sarkozy'e milliyetçi icraatları nedeniyle destek olan kitleye 'aslolan benim bu yeniyetme benim fotokokim' demişti. Rte ve bahçeli arasında böyle bir ilişki başladı ama fransa'dakinin aksine burada kazanan yine muhafazakarlar olacak. Büyük bir ihtimal milliyetçi gücü de yalandan şovlarıyla içlerinde eritip merkez sağ ve merkez soldan oluşan iki kuvvetin yarıştığı bir başkanlık sistemine geçecekler. Bahçeli ya bunun farkında bilerek bu oyuna alet oluyor ya da acayip kekleniyor.
Hiç sormuyor mu kendine; şiwan perver denen herifle polemiğe girdiğinde o gün avrupa'da bahçevan kıyafeti ile dolaşana arka çıkan çomarlar bugün kendisini neden yalıyor?