Gencecik erkekler vatanları için savaşmak yerine istanbul turu yapıyorlar. Istanbul'un nüfusu çok azmış gibi bir de bu asalaklar çıktı. Vergilerimizle kendilerini besliyoruz, cumhurbaşkanımız övünüyor bilmem kaç milyar dolar harcadık diye. Bizim fakirimiz yok mu? Bu ülkede gazi açlıktan öldü. Ama bizim süper zekalı milletimizin umrunda değil. Nasıl bir millet nasıl bir ülke olduk anlayamıyorum.