roberto carlos

entry710 galeri
    242.
  1. tanim: kariyeri, futbolculugu ve takim icindeki agirligi inkar edilemeyecek olan sol kanat.

    bir fenerli olarak sampiyonluk kaybedildikten, ondan daha kotusu son maclardaki ruhsuz ve kaygisiz futboldan sonra lugano ile birlikte cok kizdigim, hatta icim burularak darildigim topcudan biridir.

    simdi fener endustrilesti, ruhsuzlasti deyince kiziyor birileri. bu kliseden ben de hazzetmiyorum ama artik fenerin "kaybettiginde elestirilmeyecek maclarin takimi" olmaktan "final ve zorlu maclarin takimi" havasina girmesi gerekiyor. hatta sevilla maclarinda bunu hissettigimde acayip sevinmistim sahsen. hicbir sampiyonlukta bagirmadigim kadar bagirdim sevilla'yi eleyince. sona ne oldu? plak basa dondu, yine sahada gezinen bir fener.

    simdi topcularin gayesi gercekten basari olsaydi, kendisi icin istediginden daha cok takim arkadaslari icin isteseydi basarilari lugano ve carlos; tedavi icin ulkesine gitmek yerine gelir sampiyonluk macini izleme zahmetine katlanirlardi. ne tedaviymis mina goyim sanki by-pass ameliyati veya organ nakli olacak kadar acil sakatligi var da ona gidiyor apar topar.

    eger bu takimda hakikaten "takim" olma havasi olsaydi ligin son maclari boyle serseri mayin topculari birligi haline gelmezdi fener.

    son yazisinda altan tanrikulu "her takim biraz da yildiz futbolcusuna benzer. fenerbahce de alex gibi zor maclardan ziyade rahat maclarin takimidir. fenerbahce alextir" diyerek harika bir tesbih yapmis ki kutluyorum kendisini. yalniz dikkatini cekerim alex'e "buyuk maclarin adami degil" demiyoruz, "zor maclarin adami degil" diyoruz. zor mac ile buyuk mac arasindaki farki bilmiyorsan ugrastirma beni. e o da olmasa daha kotu durumlara da duserdik ya o da baska bir yazinin konusu.

    ulan hala sinirleniyorum ya su son maclardi ruhsuzluga. ulan hic mi gururunuz yok be diye haykirasim geliyor walla. ben sube sorumlusu felan olsam tutar appiah'i bile getirirdim son maclarda arkadaslarina destek olsun diye. "appiah psikolog mu lan?" diye gelmeyin karsima agir kufrederim. bu tip bir futbolcu olan van hoijdonk bile geldi son maci izlemeye kendi imkanlariyla ne diyeyim artik ben size.

    ote taraftan da hasan sas son mactaki antremana hastaneden kacip elindeki serumuyla geldi florya'ya. ben artik bisey demiyorum.

    cok darginim be sozluk.
    0 ...