hande erçel

entry762 galeri
    146.
  1. Kesinlikle sempatik bi kız ama ötesi yok. Oyunculuk yapmacık. Ego desen tavan. Ya ben fahriye evceni de sevmezdim çok ama gelen gideni aratıyormuş hakikaten. Ne diyelim bir an önce sönmesi dileğiyle...


    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1210098/+
    Güzel mi şimdi bu kız gülesim geliyo baktıkça.
    3 ...