Kendisini eleştirdiğim tek konu koltuğa çok yapışmasıydı. Akp karşısındaki tutumunu çoğu zaman haklı buluyordum ama son çıkışından sonra artık iyice kesinleşti ki tuğrul türkeşten sonra bunu da satın almışlar. Tuğrul zaten "babamın partisi" kafasını yaşayan ticaret siyasetçisiydi. Olmadı bahçeli.