giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
başıbozuk
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
58
↓
galeri
8.
her yerden çok kaliteli bir grup olduğunu duyduğum, kuzenimin menejeri olduğu, okulun bilim sanat konserine gelseler süper olur dediğim grup. bi de grupta saksafon olduğu gerçeği beni oldukça heyecanlandırmakta.
http://basibozuk.anatolianrock.com/
kacak dovusen ayi
23.05.2008 18:45
0
...
şikayet et
#3436740
kaydet