msn kullanan efsane nesil

entry115 galeri
    24.
  1. en güzel zamanlardı ne egomuz ne de kibrimiz vardı. konuşmak istediğimize hemen titreşim gönderirdik. öyle muhabbet ederdik.
    2 ...