insanın 14 yaşında ölmüş bir çocuğa küfredebilmesi için ciddi problemli olması gerekiyor. sadece berkin elvan değil herhangi bir görüşten, herhangi bir mezhepten bir çocuğun kaşlarıyla, adıyla alay edebilmenin kusura bakmayın başka açıklaması yok.
farzedin bu çocuk potansiyel teröristti, zaten olacaktı.. bunun nedenlerini tartışmak gerekmez mi? siz nesiniz peki? bildiğiniz vampir, düşük ahlaklı, ruh hastası, empati fakiri zavallı insancıklar, onun kadar bile yüreği olmayan klavye delikanlıları.
isterseniz nefret edin bu çocuğun bir annesi var. hani meydanlarda yuhalatılan annesi. bildiniz mi? ona bu okudukları evlat acısından daha çok koyuyordur emin olun.
hiç birşey bilmiyorsanız susun. susun da insan sanalım.