Bazen troll başlığı olduğunu bilmenize rağmen, kendinizi tutamayıp, iki çift lâf edip, haddini bildirmek istersiniz ya, haaa, işte bu da böyle bir zavallı başlık.
En son okuduğu " cin Ali" serisi kitaplarından sonra, iki sayfa kitap okumadığı aşikar olduğu halde, tutamazsınız kendinizi... Oltaya gelirsiniz ne yazık ki... Bile bile...
Bilim hiçbir dinde haram değildir. Hele " oku " emriyle başlayan bir dinde hiç değildir.
ilimi, bilimi, evreni yok sayıp, beyin köreltmek haramdır. insanoğluna bahşedilen, en değerli organı kullanmamak haramların en büyüğüdür.
Okuyun, düşünün, sorgulayın. Korkmayın ölmezsiniz!!! Ölseniz de cehenneme gitmezsiniz, rahat olun!!!