olmamış amına koyim. alphada haftalarımı betada günlerimi geçirdim. yok olmamış. adamlar resmen cod hazır sıçmışken oyuncuları buraya çekelim demişler.
abi 30mm cannon gibi ışıldar mı bi pistol mermisi? hele sniper olayına girmiyorum bile. aggressive recon denen olay bf1 de kıyamet koparıyor. hele hardcore serverlar açılınca neler olacak, ben onu merak ediyorum.
adam vurmak çok kolay, hitboxlar acayip geniş, maplerden yana bişi diyemiyorum. ne çok güzel ne çok kötü, arada bi yerdeler.
bf4 daha 2 sene oyalar beni, ben bunu anladım bu oyundan.
yıllar sonra gelen edit: bf serisinin en iyi oyunlarından birine evrildi. hatta benim için ilk sırada bile gelir çoğu konuda. bf v denen rezillikten sonra hele daha bir bağlandım oyuna.