lise yıllarında 19 mayıs kutlamaları için zorunlu olarak stadlara çıkartılan insan görüşüdür.
sözde bizim bayramımızken yıllarca stadlara -lise kızları vardır burda bi geçelim babuş. mantığıyla giren, 19 mayıs ın anlamını bile bilmeyen insanlara gösteriler yapıp durduk. şimdi de aynısını kardeşlerimiz yapıp duruyor.
o acıyı bi çeken bilir. bir ay önceden başlar çalışmalar. o güneşin altında günlerce kavruluruz. e be kardeşim hani bizm bayramımızdı? madem bi tören yapılacak niye bunu biz yapıyoruz. neden bu işkence gençliğe?