demokrasi

entry1040 galeri
    815.
  1. 100 kişiden 51'inin dediği olur, diğer 49 kişi onlara göre yaşamak zorunda kalır temalı yönetim biçimidir. Ama yine de olması gerekir çünkü ondan iyisi yoktur çağımızda. Demokrasimize sahip çıkalım!!!
    0 ...