yeniçağ yazarlarının fetö iftirası ile göz altına alındığı gün, "göz altında ülküdaşımız yoktur" açıklamasını yapan mhp genel başkanı.
yaşlandıkça aksileşip, koltuğuna iyice yapışmaya çalışma çabasını anlamıyorum. oysa bizim türk milliyetçisi büyüklerimiz, türk milliyetçiliği, ülkü yolunda hayatlarından, ailelerinden, geleceklerinden vazgeçip ne makamları elinin tersi ile itmiş insanlardır.
türk milliyetçiliğini yüceltmek için gitmesi gereken herkes, başarısızlığı kanıtlanmış herkes gitmelidir. herhangi bir belde başkanı için de genel başkan için de geçerlidir bu. böyle devam ederse baraj altında hezimeti bir kez daha yaşamış bir mhp ve oylarını akp-chp'ye vermiş milliyetçi yığınlar görmemiz içten bile değil.