orijinal esprileri ile aklımda her daim yer edecek dizidir.
2. sezonun sonlarına doğru fena saçmaladılar. dizi resmen konu değiştirdi. 3. sezonda yeni oyuncularla durumu toplasa da final vermek zorunda kaldı. olsun varsın eski bölümleri açar açar izlerim, gülmekten de bıkmam.