osman cavcı

entry62 galeri
    19.
  1. 2005 senesi bizim ilçeye gelmişti. Kendisini gören arkadaşlarım 'aaaaa acıbademliiii' diye bağırmıştı adama. Gayet nazik, mütevazi bir insandı.
    Şimdilerde ne yapıyor acaba. Bu kadar siktiriboktan dizi varken bu adam şöyle güzel bir dizi yapsa da izlesek.
    0 ...