şirinevler

entry136 galeri
    69.
  1. şehrimde gitmekten en çok imtina ettiğim semttir. araba ile gitmek zaten zulmün kitabı ancak yaya olarak da giderseniz çok yorar bu semt sizi. e-5 kenarını baz alarak aşağıdan yukarıya doğru insan seli akıyor lan resmen böyle bir kalabalık olamaz ve günün her saati aynı.

    minibüsçülerine değinmiyorum bak bile..
    8 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük