ben kendisini çok severim. yazdıklarının edebi değeri yok diyenler edebi değerden neyi kast ediyorlar emin değilin. uzun betimlemeler ya da süslü cümlelerse edebi değer dedikleri sey, evet bukowski lafı çok dolandırmaz. hem nalına hem mıhına vura vura yazar. hastasıyım. okuduğum yazarlar arasında kadınları en iyi anlayan ve anlatan kişi olduğunu düşünürüm onun. sonra belki oscar wilde gelir. bukowski değince aklıma barda oturup içen ve barmene gel kapışalım diyen çılgın bir moruk gelir. sahilden yüzlerce metre uzakta açıkta yüzen amcalardandır o. yanına gitmeye göze almayanlar karadan bok atmasın! komik görünüyor.