ekşi sözlük te hesap kapatmak

entry13 galeri
    1.
  1. ekşi sözlüğün kapısında 6 ay çaylak olarak bekleyip de "bi git çay koy ekşi, ben uludağdan zaten memnunum" diyerek "hesabi kapat" kısmından "elveda ay, elveda feza" butonuna basmaktır. Lakin bu herifler bilmiyorlar ki ay ve feza yerinde duruyor kaybolup yiten ise ekşi sözlük...
    sonuçta karşınıza şöyle bir şiir gelir:

    nobody said it was easy
    it's such a shame for us to part
    nobody said it was easy
    no one ever said it would be this hard
    oh take me back to the start

    lakin şiirde yazanın aksine ben söylüyorum işte: "Çok kolay oldu."

    Edit:

    Son derece tarafsız bir yazı yazdığımı zannediyordum. Kaybeden ekşi tarzında birşey yazmadım. Sadece 9.nesil ve 10.nesil çaylak yapmanın ekşinin oyalama stratejisi olduğunu vurgulamak isterim. 148.927 kullanıcısı olan bir sözlük tabi ki çok reklam alacaktır ama bu rakamın yaklaşık 120.000'inin çaylak olarak bekletilen zavallılar olduğu gerçeğini değiştirmeyecektir. Ben sadece artık o zavallılardan biri olmak istemedim lakin sözlük hayatım boyunca 4 futbol entry'i -onu da şampiyonun belli olacağı hafta- giren ben, futbol yorumcusu olarak adlandırıldım. Artık fanatikte de yazarım heralde...ancak bana futbol yorumcusu diyen yazarın, 2.nesil olup da toplam 47 entry girmesinin pek de büyük başarı olduğu söylenemez sanırım.
    10 ...