ilk okuduğum kitabı postacı bir miktar pornografik öğeler taşıdığı için çok hoşuma gitmişti, yıllar içinde iyice dost olduk. meğer pornografik olan modern hayatın kendisiymiş, bize zorla dayattıklarıymış. öğrendik tabi.
edit: postahaneydi kitabın adı. yıllar geçince karıştırdım bak.