tanrı'nın insanlarla konuşma araçları. tüm meleki sıfatları, ilhamı bizlere ulaştıran elçiler.
kadınlar olmasaydı, büyük ressamlar olmazdı. kadınlar olmasaydı, büyük konçertolarımız olmazdı. kadınlar olmasaydı, türküler olmazdı. kadınlar olmasaydı, insanlık bugünkü halinden çok daha geride kalırdı.
yer yüzünde tanrıdan bir işaret varsa, bu koynunuzda mışıl mışıl uyuyan kadınınızdan başka bir şey değil. ona iyi bakın ve onu sakın üzmeyin. çünkü varlığınızın yegane sebebi bu.
tanrı bizlerle kadınlar vasıtasıyla konuşuyor dostlar! kalın kalın kitaplara, salak salak adamlara takılmayın... sadece, sevin!