kadın olmak yüzyıllardan beri zor. hele türkiye'de. kadınlar , erkeklerin egolarını tecrübe ettikleri varlıklar olarak görülüyor ve onların sahibiymiş gibi davranılıyor. eşit imtiyazlara sahip olsak da , bunu ne sosyal ne de özel hayatta bize hissettirmiyorlar. türkiye'de kadın olduğunu hissedebilmek ne yazık ki azınlık. halbuki erkekler , kadınlarını mutlu ettiklerinde kendilerinin de mutlu olacağını keşfetmiş olmaları gerek. eyyyyy erkekler, kadın olmayan bir hayat anlamsız bir hayata dönüşür. reklam kampanyalarında estetiğe gönderme yapmak için kullanılan ana tema genellikle kadın. kadın estetiğinin kullanılma sınırı ile meta olarak kullanılma sınırı arasındaki bıçak sırtı denge çoğu zaman tartışma konusu. işte bu yüzden kadını salt bir cinsel meta olarak görülmesinden vazgeçilmeli.
"""bir kadına ne verirseniz verin, onu daha da büyük hale getirir
ona sperm verirseniz, size bir çocuk verir
ona bir ev verirsiniz, size bir yuva verir
ona sebze verirsiniz, size yemek verir
ona bir gülücük verirsiniz, size kalbini verir
ona bir şarkı söyleyin, size konser verir
kendisine verileni çarpıp çoğaltarak geri verir
bu yüzden ona çamur atarsanız, karşılığında bir bataklıkta boğulmaya hazır olun."""