casablanca

entry122 galeri
    97.
  1. su anda 7. kere seyrediyorum.
    film güzel de verdiği mesaj yanlış.
    filmde "Casablanca Fransızların dır." diyor oysaki Casablanca aslen gariban fas'lilarindir!!
    filmin sonu mutlu bitiyor Casablanca hitler'in sömürgesi olmaktan kurtuluyor?

    neyse ama izliyom valla.
    1 ...