lan bende şu ibanez heavy penadan var tanesi bir lira siyah olanından ama inanılmaz güzel, rahat elime tam oturuyor geçen dolabın üstüne koymuşum onun üstünede kitap koymuşum aq moralim bir bozuldu 5 6 gün aradım bulamadım artık ümidi kestim gittim yeni pena almaya aynısı vardı kaybolanın ama almadım çünkü onun yerini tutmayacak biliyorum aylardır elime temas etmiş artık aramızda bir bağ var sonuçta gitar çalan favori penası olan beni anlar neyse gittim pena bakınıyorum o sırada kasada bir ton adam var penalarda kasanın yanında hiç içimden gelmeyerek hiç seçemeden acele ederek aldım bir tane ödeme yapıcam kadın iki lira dedi kalabalıkta ses etmedim keriz gibi verdim neyse eve geldim üstümü değiştirirken dolabın üstünde kitap gördüm bu ne lan dedim burda ne işi var dedim aldım tam o sırada çıt diye bir ses geldi daha yere bakmadan sesinden anladım oydu bu kaybolan penaydı benim penamdı yere düşmüştü hemen yeni aldığımı bir kenara koydum ve eski tadıyla gitar çalıştım tekrar, aldığımdan beri diğer penayı hiç kullanmamışım bu da böyle bir anımdır kaybolan pena böyle bir şeydir işte.