Dr. Insandir en azından akademisyen olması liyakati yönünden üniversite diplomasının sorgulaması gündeme gelmemiştir bu da artıdır ata da iyi bindiğini tahmin ediyorum ayriyetten dilini konuşmalarında bıraz sadeleştirse bizim köydeki halil dede zorlanyormuş anlamaya.