beşar esad

entry1791 galeri
    1059.
  1. Demokratik "özgür" suriye kurulacak esad da gidecek belki ancak bu kurulan masumane hayallerle olmayacak tabi. islam ordusu 43 ülke gibi fanteziler sadece fantazi olarak kalacak. Irak neyse suriye de o olacak aynısı olacak yani.

    iran işini çok sıkı tutuyor. Devrimin milisleri her türlü muhalifi sert şekilde susturuyor çünkü kendiside aynı senaryonun kurbanı olacak birgün bunu biliyor. Ahmedinejad ın ikinci döneminde muhaliflerin nasıl bastırıldığını hatırlamak lazım. Türkiye de aynı senaryonun parçası herkes biliyor. Lübnan da yaşayacak bunları orasi daha kolay o yüzden sona bırakıyorlar kolay lokma lübnan.

    Türkiye ve benzeri ülkeleri yönetenler bu "arap baharı" denen kabuk değiştirme hayallerine çanak tutarken ırak işgalinde abd askerine dua ederken masumiyetten veya esad zalimliğinden bahsetmemeli. Esad ailesi pkk yı desteklemiş? Türkiye hükümetleri ne yapmış? Esad ırak işgalinde saddam a nanik yapmış yetmemiş askeri alanda abd ile müttefik olmuş. Türkiye yi yönetenler ne yapmış?

    Herkes ektigini biçiyor. Türkiye yi yönetenlerde onu biçecek.

    Ha esad ın şiilikle falanda o taraklarda hiç bezi yok mezhepsel bir yönetimi yoktu. Saddam ın da yoktu herifi aşırı sünni yaptılar en son. Baktılar kimyasal falan yemiyor kimse "el kaide ye destek verdi efendim. Şiileri kesti efendim" falan dediler onun içinde.
    2 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük