8 dairelik karşı apartmanımızın 5 dairesinde suriyeliler oturuyor. dün akşam, en üst katında epey gürültülü bir şekilde müzik çalıyordu. kardeşime sordum, "düğün yapıyorlar" dedi. insanlar bağırış çağırış. böyle bir eğlence şekli yok. artık polis de kamu düzenini korumakta yetersiz olduğu için konuyu polise aktarmak da çok gereksiz duruyor.
şimdi ufak tefek tartışmalı kavgalar oluyor ama ileride daha büyükleri olacağı kesin. dünyanın en gereksiz ırkından 3 milyon tane adamı ülkeye doldurmak çok trajik. üzülüyorum.